New Avon fragrance at Moldova Fashion Days

Nu pot să zic cu siguranță care mirosuri mă atrag mai mult - cele dulci sau proaspete? Îmi place să fiu diferită și să mă parfumez în dependență de dispoziția și chiar ținuta pe care o port. Da, da, uneori outfitul te inspiră să alegi parfumul. Am putea spune că și parfumurile au culorile lor? Hm, se pare că da, dacă le putem asorta cu ținuta.

Am ales să port noul parfum Avon Life by Kenzo Takada la Moldova Fashion Days. E un miros proaspăt și atrăgător. Îmi imaginez o femeie puternică și independentă parfumându-se cu el și asta nu poate să nu inspire. 





Arată el așa. Drăguț, nu?




Și iată acesta este rezultatul colaborării mele cu Avon Life. Mi se pare că am un aer destul de puternic și independent aici. :)) Moldova Fashion Days a fost un eveniment cu multă lumină în adevăratul sens al cuvântului. Putem să spunem, atunci, că am strălucit toți acolo? Cu siguranță!


Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu