Princess Coat

    O ținută perfectă pentru o zi în care termometrele ne arată valori de peste 0 grade. De obicei, când mă trezesc și presimt o zi frumoasă, uit că e toamnă târzie sau chiar iarnă și îmi aleg un look cât mai lejer, deoarece mereu mi-e dor de căldură și de zilele când ieșitul în oraș nu înseamnă câteva rânduri de haine. Așadar, aceste poze sunt făcute la începutul lui decembrie, dar, din păcate, nu am reușit să le postez până acum. Soarele nu era chiar atât de blând în acea zi, dar nu mi-a fost frig nici un minut și m-am simțit bine în ceea ce am purtat. <3 <3

Coat: Darling
Knitwear: ZARA
Tights: H&M

Place: Parcul Central din Cluj-Napoca
Photo: Iulia Oprișoi



   Puloverul este foarte moale și pufos. Eu prefer să îl port doar cu o pereche de colanți, deoarece este destul de lung. :) 











Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu