My Dream: Japan

     Nu știu dacă fiecare suflet are un loc de care se simte legat, dar al meu a zburat foarte mult timp deasupra meleagurilor vechii Japonii. Cred că aveam 9 sau 10 ani, când pentru prima dată am văzut imagini legate de cultura japoneză, nu mai țin minte dacă era o ramură de sakura sau unul dintre aceste castele din timpurile vechiului Imperiu, dar m-am îndrăgostit și de atunci mă simt neputincioasă în fața frumuseții acestor locuri.

     Japonia secolului XVII-XVIII înseamnă înțelepciune, demnitate, dreptate, disciplină și frumusețe divină. Mi-aș dori să o văd, să stau măcar o dată sub o sakura sau să mă apropii măcar o dată de unul dintre aceste minunate castele... Ceaiul... Ohh, ceremonia ceaiului japonez este artă în formă pură și cei care mă cunosc știu că nu trăiesc o zi fără ceai.

     Simt că am fost acolo, în viața trecută sau într-o noapte, când sufletul meu a vrut să hoinărească un pic prin lume sau timp, dar știu că am fost. Nu poți să iubești atât de mult un loc, fără ca măcar o dată să-l fi vizitat...

<3 




















Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu