Perfect outfit for spring

      
     Inspirația mea de zi cu zi ce ține de spațiul online este Pinterest și Lookbook. Acolo intru în fiecare zi și caut acticole vestimentare inedite, idei originale și piese pe care aș dori să le am și eu. 
     
      Astfel, hoinărind puțin pe aceste site-uri, am ales câteva dintre ținutele care mi s-au părut perfecte pentru un început frumos de primăvară. Primăvara este o domniță capricioasă și vine cam greu, deaceea ținutele au ca personaje principale paltonul sau geaca de primăvară.
     
       Paltonul pentru care optezi poate să fie de orice culoare și din orice fel de material, important este ca acesta să reflecte stilul tău personal. Eu sunt nebună după paltoane în tonuri pastelate și după alea cu print și cu multe culori. De obicei, îmi plac lucrurile foarte clasice sau, din contra, extremiste. În acest sezon trebuie să ai neapărat în garderobă o fustă maxi, dintr-o stofă mai groasă decât cea de vară și o pereche de pantofi cu toc înalt. I mean o pereche NOUĂ de pantofi cu toc înalt :)))

      Ne inspirăm! <3 


















sursa poze: www.pinterest.com
www.lookbook.com

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu