Japanese Dream

     Printre toate darurile primite de la Dumnezeu, mai  am o mătușă îndrăgostită de călătorii și foarte petrecăreață. La vârsta de 50 de ani, ea mă inspiră mai mult decât unii dintre cunoscuții mei de 25 în ceea ce ține de distracții. Ajunsă prin China, Nelly (da, da, am fost numită în cinstea ei când m-am născut) mi-a cumpărat această rochie superbă pe care o am deja de mai bine de 4 ani și pe care nu aș vinde-o și nu aș da-o nimănui.

     Puține sunt ocaziile când pot să o port, deaceea am hotărât că cel mai bun motiv pentru a o scoate din dulap ar fi o ședință foto într-o locație, la fel, specială. Am ales grădina japoneză care se află în Grădina Botanică din Cluj-Napoca. Știu, grădina e japoneză, rochia e chinezească... Dar, eu cred ca ele se combină, nu? Până la urmă, cea mai importantă este armonia, nu proveniența.

     P.S. Dragostea pe care o port în suflet pentru tot ce înseamnă vechea cultură din Est este nemărginită. <3

FOTO: Horațiu Marincaș

Locație: Grădina Botanică "Alexandru Borza" a Universității Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca











Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu