Irina Calancea: "Asteptarile sunt mari si emotiile la fel"


     În așteptarea Chișinău Fashion Night, încercăm să aflăm ce așteptări au designerii noștri autohtoni de la seara de 12 septembrie. Un interviu-express mi-a oferit creatoarea brandului de încălțăminte din piele Irka Shoes, Irina Calancea. 




1. De când ai început să faci parte din echipa brandurilor DIN INIMĂ?

Prima dată am participat în cadrul Fashion Show în Toamna anului 2013. A fost un debut important pentru mine, mai ales că era un concept nou și foarte interesant pentru mine, cu ajutorul căruia m-am dezvoltat ca designer și antreprenor. De atunci, am ocazia de fiecare dată să îmi prezint colecțiile.

2. Te-ai gândit că vom ajunge să avem prezentări de modă adevărate?


Eram conștientă că de la an la an va fi diferit și mai dezvoltat și din punct de vedere a conceptului, dar și a show-ului și organizării.

3. Cum descrii drumul pe care l-a parcurs moda autohtonă în ultimii ani?

De fiecare dată mă bucur pentru producătorii noștri și pentru succesele lor. Este evident că ne mișcam cu pași rapizi spre nivelul internațional. Mă bucur că avem suportul asociației APIUS și a Organizației CEED, care de fiecare dată a găsit soluții pentru a ne promova local și internațional.


4. Din ceea ce știi despre evenimentul care va avea loc pe 12 septembrie, ce ți se pare că s-a schimbat față de cele organizate până acum?

În acest an conceptul este cu totul diferit, de la locație și până la modelele profesioniste care vor defila. Cu siguranță va fi o seara de execepție, una cu totul deosebită. În orice caz, așteptările sunt mari și emoțiile la fel .


5. Cum te simți lucrând cu modele profesioniste, nu cu personalități mondene?

Eu sper să fie mai ușor, fiindcă ele își cunosc meseria, sunt mai flexibile, mai puțin pretențioase. Oricum, susțin și conceputul cu personalități mondene.

6. Ce ți-ai dori pentru următorul Chișinău Fashion Night?  

Schimbări aștept doar de la mine, de la colecțiile mele, să am concepte noi, modele inedite și unice.

7. Ce proiecte să așteptăm de la Irka Shoes pe viitor?

De fiecare dată viziunile mele sunt neașteptateîmi pun obiective și le realizez . Vă promit că  voi fi din ce în ce mai bună șcreațiile mele la fel!





Sursa poze: Facebook/Irka Shoes-Încălțăminte din piele executată la comandă
                     Facebook/Irina Calancea

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu