Wind of change

     Nu sunt persoana care se dă în vânt după lucruri care sunt noi pentru mine. Mai degrabă, îmi place să rămân în zona mea confortabilă, acest principiu fiind valabil atât pentru obiecte, cât și pentru oameni. Întotdeauna mă întorc la lucrurile care îmi plac și foarte rar sunt tentată să încerc ceva nou, astfel încât fusta  creion a fost o adevărată provocare pentru mine. Da, da, cea mai obișnuită fustă  creion nu este nici pe departe ceea ce m-ar reprezenta. Însă, rezultatul m-a încântat! Acum vreau să îmi cumpăr încă minim 3 :)))  


     Știu că zona confortabilă poate fi prietenul, dar și dușmanul meu. Obiceiul de a mă întoarce în trecut, la oamenii la care am ținut cândva, nu întotdeauna îmi face bine. În același timp, îmi vine din ce în ce mai greu să am încredere în oamenii care încearcă să intre în viața mea. Dacă are acest lucru vreo legătură cu faptul că până acum am purtat numai și numai fuste de tip soare, nu știu. 

     Sper că fusta creion mă va învăța să am mai multă încredere în mine și în cei din jur. În cei „nou-nouți. :)

     FOTO: Lilian Iațco








Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu