Lansarea brandului Nicoren. Detalii din backstage

Întotdeauna am fost cea mai bucuroasă să fiu prezentă la evenimente legate de modă. De dimineață mă gândesc la ce o să îmbrac seara, la ce oră voi ieși din casă, unde anume voi merge și la multe alte detalii, chiar și cele mai mici. De data aceasta, însă, am participat la organizarea unei prezentări de modă și pot să spun cu siguranță că a fost o experiență de neuitat.

Am consacrat acestei prezentări mult timp, m-am rătăcit de vreo două ori prin oraș, m-am enervat de și mai multe ori, când oamenii nu erau receptivi, dar a fost nemaipomenit! Nu am văzut cu ochii mei prezentarea, însă am observat emoțiile și zâmbetele modelelor după culise. Nu am reușit să fac nici o poză cu designerul Vadim Nicorean, dar l-am văzut cum alerga supărat, fericit, neliniștit, agitat, mulțumit și toate aceste sentimente puteau fi citite pe fața lui în același timp. Mi-am făcut multe griji, dar zgomotul aplauzelor mi-a dat de știre că totul a decurs bine. Apoi, am auzit invitații vorbind între ei despre cât de frumoasă a fost seara și... mi-am permis un pahar de șampanie. Bine, două :))))

Conceptul colecției prezentate este unul destul de complicat. Vadim a folosit trandafirul, care este nu doar o floare frumoasă, ci și unul dintre cele mai des întâlnire motive în folclorul nostru. Cine dintre noi nu a văzut vreodată un covor brodat cu trandafiri prin casele bunicilor? În același timp, materialul transparent, pe care au fost aplicați acești trandafiri, ne duce cu gândul la zânele din povești. Iar rochia de pe Anastasia Fotachi? Parcă o văd pe covorul roșu undeva prin Los Angeles. Vadim a pus accentul pe feminitate. Prin această colecție, ne-a prezentat felul în care vede femeia: tandră, grațioasă, gingașă, dar și puternică în același timp. Nu uităm că a fost și un costum din sacou și pantaloni. Cele două costume pentru bărbați au fost, deasemenea, la înălțime. Am reușit să observ că stofa este una foarte calitativă și, de ce să nu zic, scumpă. Băieții care au defilat sunt un subiect aparte, între fete, la un pahar cu ceva dulce :)))

Îl felicit pe Vadim încă o dată pentru acest succes și vă invit să vedeți mai jos colecția întreagă.


P.S. Tot aici este și unica poză cu mine de la acest eveniment. Mulțumesc fotografului de la Zugo.md, care a captat emoțiile și neliniștea mea :)






















Foto: istudio.md/zugo.md

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu