Nu există multe carti si multe fuste

     Nu există multe cărți, mult ceai, mulți pantofi și multe fuste. Desigur, am putea să continuăm acest șir la infinit, but today it’s all about skirts. În postarea de astăzi am două fuste, ceea ce nu am mai practicat până acum. De obicei, acordam o postare unui look, dar, repet, nu există multe fuste :))

     Aceste fuste mi-au cucerit inima cu broderia care este aplicată pe poalele lor. Sunt o admiratoare a broderiilor și nu am putut să trec pe lângă ele. Fustele midi au devenit în ultimii ani preferatele tuturor, însă fustele midi cu broderie pot fi un accent perfect al ținutei. Este greu să-ți abții privirea de la un astfel de articol vestimentar. Se asortează cu o bluză simplă, fără print și cu o pereche obișnuită de botine cu toc. Se servește cu atitudine :)  
     
     A doua fustă pe care am ales-o este una mai scurtă, însă dintr-un material moale și foarte plăcut la atingere. Broderia este și aici în centrul atenției. Aceasta te va salva, cu siguranță, de tristețea zilelor posomorâte.

Fuste: Mallena  (brand autohton). Le puteți găsi în Centrele comerciale "Sun City", "Gemeni" și "Zorile";

Foto: Alea Rusu














Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu