Morning delice

     Aceasta a fost cea mai matinală ședință foto dintre toate de până acum. M-am trezit la ora 7 dimineața, iar la 9 eram deja la Delice D’ange. O locație foarte plăcută, printre altele, cu personal foarte amabil și prăjituri delicioase.

     Rochița pe care o port este brandul Elenei Bivol, tânăra pe care o urmăresc de mai multe luni și creațiile căreia m-au cucerit anume prin simplitate. În ținutele ei nimic nu este în plus. Trebuie să recunosc că de mult timp îmi doresc o rochiță, precum este aceasta din postare. Am fost plăcut surprinsă de amabilitatea și receptivitatea Elenei, ceea ce mai rar întâlnesc în ultimul timp.


     Cine a făcut aceste minunate poze? Desigur, Lilian Iațco, cu care am mai colaborat de două ori. Mă conduc întotdeauna de sfaturile lui. Recent, am realizat și un interviu despre fotografie, ilustrațiile de modă ale lui Lilian și gândurile lui referitoare la design vestimentar. Îl găsiți aici. 

     Sper să vă placă rezultatul.

Dress: ElenaBivol
Location: DeliceD’ange (str. 31 August, 117/2).












Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu