All White

Nu am știut vreodată că două persoane care nu se cunosc deloc se pot completa și pot crea împreună ceva frumos și autentic. Nu, nu este vorba despre un bărbat de care m-am îndrăgostit, ci de blogging, de ceea ce îmi place să fac. Cred că am găsit jumătatea mea în ceea ce ține de atitudine. 

Am avut parte de cea mai frumoasă colaborare cu Vlada Cotrobai, bloggerița de la Vlada's World, și un fotograf mega-talentat, Artur Von Lupu. Să spun că m-a impresionat rezultatul ar însemna puțin! Nu știam la ce să mă aștept când prima dată am văzut-o pe Vlada și i-am propus această colaborare, dar eram sigură că va fi ceva wow, la propriu. 

Rochițele în care am pozat au fost cu drag oferite de magazinul My London Shop, care mereu are ceva deosebit, adus din Londra, Marea Britanie, ceva ce nu se găsește în alte magazine din oraș. "Work and Fun" pot fi cu siguranță atribuite acestei ședințe foto. 

Mai mult, am o surpriză pentru voi! Toţi cititorii blogului pot beneficia de o reducere de 15% la aceste articole vestimentare, dacă merg la magazin şi prezintă parola "Writer_15%". 

Photo: Artur Von Lupu/Von Lupu Photography
Clothes: My London Shop
Bag: Darling
















Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu