Stasya Bijoux Accessories

- O să mergi aşa pe stradă?
- Cum aşa?
- Aşa, cu coroniţa asta pe cap.
- Da, de ce nu?
- Nu ştiu... E...
- E cum?
- Diferită.
- Păi nu asta e partea cea mai faină, că e diferită?

De ce aş vrea sa fiu ca toţi, să mă amestec în mulţime? Luptăm în fiecare zi ca să arătăm lumii individualitatea noastră, dar când vine vorba de ţinută, ne străduim să fim în rând cu toţi, "ca nu cumva să zică ceva cei din jur". Niciodată nu mi-a fost frică să fiu altfel. Aceasta o pot afirma foştii mei colegi de clasă, care au văzut tot: de la bentiţele pentru păr, făcute de mine din stofă găsită prin casă, până la inele gigantice, la fel din stofă şi, la fel, executate de mine. :))

Acum, însă, am o coroniţă superbă de la Stasya Bijoux, pe care o port cu mândrie şi care chiar atrage privirile, dar într-un mod plăcut. Mă face să mă simt specială, atunci când trec prin mulţime. 

Top: New Look
Pantaloni: Mango
Coroniţă: Stasya Bijoux

Foto: Draguţa mea - Anişoara Castraveţ










Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu