Daddy's girl

Această postare nu este despre hainele care stau neapărat bine pe tine, ci despre hainele care au o importanță deosebită pentru tine. Am întâlnit de multe ori fete îmbrăcate în cămășile, tricourile, puloverele iubiților sau ale taților. Mi se pare unul dintre cele mai drăguțe gesturi, dar și o modalitate prin care poți să faci un refresh în garderoba ta, absolut gratuit. Așa am făcut și eu – am împrumutat cămașa tatălui meu. Bine, bine, nu am împrumutat-o, ci am privatizat-o cu nerușinare :)))

Astfel, când o port, mă simt bine nu pentru că ar sta perfect, deoarece, sa fim serioși, eu port XS și cămașa dată e L :)) Dar, sunt mândră atunci când o port și asta se vede în atitudinea cu care merg pe stradă. Căci, stilul, până la urmă, este alcătuit nu doar din haine cu label sau fără, ci și din atitudinea cu care le porți.

Vezi mai jos momentele captate de Anișoara Castraveț.

Te pup!

P.S. În curând vor fi gata niște poze absolut geniale, așa că stai pe blog! :* Nu pot să mai dau indicii, și așa am spus prea multe :) 











Share this:

JOIN CONVERSATION

2 comentarii: