The perfect prom dress



Seara banchetului este, pentru multe fete, cea mai frumoasă amintire din liceu sau facultate. Cel mai important element al acestei seri este, desigur, rochia. Deși am absolvit liceul patru ani în urmă, încă îmi place să privesc pozele de la banchetele celor care abia acum au părăsit băncile instituţiilor.


În primul rând, o rochie frumoasă nu trebuie să fie neapărat trendy. Dacă optezi pentru ceva clasic, ești din start o învingătoare.

Una dintre cele mai bune alegeri pentru acea seară specială este rochia în stil minimalist, cu o croială simplă. Sunt preferabile culorile pastelate și naturale. Foarte rar am avut ocazia să văd o domnișoară îmbrăcată cu o astfel de rochie la banchet, deaceea este timpul să schimbăm viziunea tuturor despre acest eveniment.


Nu mai merge la Gemeni după rochie! Nu am nimic împotriva acestui centru comercial, dar am impresia că toate fetele care intră acolo pentru a-ÅŸi procura rochie se molipsesc de boala “pietricelelor ÅŸi paietelor”. Minimalist, elegant, stilat! Iată trei cuvinte pe care trebuie să le repeÅ£i atunci când mergi să cumperi sau să coÅŸi la comandă o rochie.


ÃŽn ultimii ani moda din Moldova mă bucură din ce în ce mai mult. Acum putem să purtăm ceva autohton. Brandul Raquette este preferatul meu. ÃŽn magazinul lor poÅ£i găsi ceva gingaÅŸ ÅŸi elegant la un preÅ£ accesibil. Mai jos îţi prezint doar câteva dintre pozele din care vei înÅ£elege ce am în vedere, dar colecÅ£iile actuale le poÅ£i găsi pe site-ul www.iloveraquette.com sau pe pagina lor de Facebook – Raquette.


Această postare nu este plătită, deci o fac din suflet. 








 Poze: Facebook/Raquette

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu