Exploring Cluj

     E al doilea an de când sunt în Cluj-Napoca și pot să spun că m-am îndrăgostit de acest oraș. Și, cum toate fetele se laudă cu iubiții lor, vreau să vi-l prezint și eu pe al meu. :) 
     
     Unul dintre locurile mele preferate din Cluj, pe care l-am descoperit recent (rușine să-mi fie) este strada Fortăreței. Se numește așa pentru că aici chiar s-a păstrat unul dintre zidurile fortăreței care a fost construită încă în perioada medievală. E o atmosferă cu adevărat istorică și când trec pe acolo am un sentiment puternic că nu mai sunt în Cluj, în unul dintre cele mai dezvoltate oreșe din România, ci undeva într-un orășel mic și vechi, probabil prin Italia.

     Cele mai importante locuri pe care le vizitează turiștii în Cluj sunt, desigur, Piața Unirii, Piața Mihai Viteazul, Belvedere și Bulevardul Eroilor. Alte locuri, nu mai puțin frumoase, nu sunt atât de ușor de găsit. Strada Fortăreței se află la câteva sute de metri de Piața Unirii, dar dacă nu ești din Cluj sau nu ai hoinărit destul, nu ai cum să dai de ea.

     Vino să vezi Clujul! Aici îți va rămâne inima. <3


     Foto: Laura Mureșan






















Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu