My dream skirt

     Nu pentru că e trendy, ci pentru ca e una dintre cele mai feminine piese pentru mine. Câțiva ani în urmă mă uitam la serialul Sex and the City și niciodată nu pierdeam acele câteva secvențe de la începutul fiecărui episod, unde Carrie înfruntă orașul în fustița ei albă din tul. Atât de frumoasă, feminină și inocentă, fusta aia întotdeauna mi-a atras privirea.

     Fusta din tul e ca dragostea de la prima vedere, o vezi o dată și gândul la ea nu te mai lasă. Una dintre piesele preferate ale acestei primăveri și ideală pentru o ținută cu alură romantică. Dacă nu o găsești pe „a ta”, fusta din tul este foarte ușor de confecționat, iar materialul propriu-zis este foarte ieftin, un alt motiv pentru care o ador. Nu este deloc costitor sau complicat să o coși sau, dacă nu ai mașină de cusut, să o duci la un atelier.  

     Da, ziceam ceva despre faptul că trebuie să fie „a ta”, ceea ce înseamnă că fusta trebuie aleasă după preferințele tale, ca să fie cu adevărat iubită și ca să strălucești în ea. Alege-ți lungimea dorită, nuanța, forma și voila! Încă o femeie fericită ))) Fusta „mea este până la linia genunchilor, în formă de cupolă, foarte voluminoasă și într-o nuanță foarte deschisă de turcoaz. Dar, dacă stau să mă gândesc bine, orice nuanță deschisă, pastelată va fi preferata mea. Această piesă este următoarea pe lista mea de confecții.
     
     Cum arată fusta ta ideală?



















sursa poze: www.lookbook.com
www.pinterest.com



Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu