Paolo Sebastian Fall 2015 Haute Couture Collection

     Colecția Couture a lui Paolo Sebastian pentru Toamna 2015 m-a lăsat fără cuvinte. Una dintre slăbiciunile mele cele mai mari sunt ținutele în stilul Elie Saab sau Zuhair Murad și le-am fost întotdeauna devotată numai lor, însă Paolo Sebastian m-a uimit și prin felul în care și-a desfășurat campania. Pozele realizate pentru promovarea acesteia sunt absolut fenomenale.

     Rochiile, desprinse din cele mai frumoase povești, sunt create din cele mai fine materiale, pentru a obține un efect de zbor, dar au fost folosite și stofe mai rigide, precum cea pentru rochia neagră în stilul vrăjitoarei din Snow White sau din Sleeping Beauty (prima poză pe care am înserat-o în acest articol). Mă vrăjește de-a dreptul prin materialul și forma sa, precum și prin broderia care coboară de la guler spre piept. Paleta cromatică folosită este cea pastelată în majoritate. Pozele făcute în pădure mă duc și mai mult cu gândul la poveste, mai ales că am observat-o și pe Alice din Țara minunilor în rochița ei scurtă până la genunchi. O veritabilă amprentă Haute Couture!


     Enjoy! <3
























sursa poze: facebook/hautecoutureweek




Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu