Accesoriu norocos

     Sunt de doi ani în Cluj-Napoca și știu deja că o parte din sufletul meu va rămâne aici când voi pleca. Este cel mai frumos oraș dintre toate în care am stat și mereu o sa vreau să mă întorc aici. Ardelenii sunt cei mai chill și cei mai culturalizați oameni din România și nu mi-e frică să spun asta! Nu pot să nu-ți placă ardelenii, știu să se distreze ca nimeni alții și dau dume toata ziua :))) Am ajuns să mă îndrăgostesc de acest oraș și să-i colind cu cea mai mare plăcere străzile.

     Primul lucru pe care l-am apreciat atunci când am ajuns aici a fost arhitectura fantastică din centrul Clujului, una veche și foarte bine părtrată. Dar și ceea ce se construiește acum este la nivel. Stilul urban în care au fost construite Cluj Arena și Sala Polivalentă le face deosebite de restul orașului, dar incredibil de frumoase în același timp! Nu am să uit niciodată primul pas pe stadionul uriaș și emoțiile trăite alături de cei mai buni colegi de facultate, în lipsa cărora nu cred că mă duceam vreodată să văd un meci adevărat.


     So, cine nu a fost până acum niciodată în Cluj...ce sa zic, veniți! Nu are rost să vă uitați la poze pe google, Clujul trebuie să-l simți! 

     Urechile mele de pisică? Clujul îmi permite să le port :) Nu te gândi niciodată la ce va zice lumea, căci să ieși în evidență e întotdeauna mai bine decât să nu. 
     P.S. Cel mai interesant reacționează oamenii din autobus :) 

     Foto: Laura Mureșan















Blugi: Bershka
Maieu: Atmosphere
Botine: Bershka

Share this:

JOIN CONVERSATION

2 comentarii:

  1. asa am zis si eu de Cluj, ca mereu o sa imi ramana in suflet. Si la fel credeam ca nu o sa imi mai placa alt oras din Romania atata de mult...pana am ajuns in Brasov )). Clujul s-a modernizat mult in ultimii ani, dupa o pauza de 5 ani l-am revazut si parca era total schimbat, dar in Brasov parca a ramas asa o nostalgie romantica de la cladirile medievale, de la cetate, de la muntii ce il inconjoara...Cu toate astea Cluj mereu v-a fi orasul studentiei mele, unde au fost cei mai nebuni ani, ceea ce il face foarte special...

    RăspundețiȘtergere
  2. You look so cute !
    Love your cat ears !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    RăspundețiȘtergere