Bijuteriile care spun povestea universului

     Se pare că și în Lituania oamenii se confruntă cu problema "job plictisitor vs visuri". De foarte multe ori aud oameni povestind că își doresc să facă altceva în această viață, că rutina de zi cu zi devine insuportabilă. Astfel, o femeie din Lituania și-a lăsat job-ul pentru a-și realiza visul.

     „Dintotdeauna m-a atras tot ce este magic și celest, așa că am hotărât să transpun această dragoste în bijuterii pe care le fac singură. Într-o zi am postat pe internet unele dintre lucrările mele și ceea ce am crezut eu cândva ca fiind din domeniul fantasticului s-a realizat! Am plecat de la locul meu de muncă și petreceam fiecare zi în apartament, materializându-mi visul. Artista în devenire realizează cercei, brățări, pandative cu tematica universului și misteriosului. Bijuteriile sunt chiar minunate, desprinse parcă dintr-o lume de povești. Cineva o să spună că nu sunt chiar fashion aceste bijuterii, dar pentru mine sunt pur și simplu superbe și aș purta așa ceva cu cea mai mare plăcere! <3


     Fiecare care știe că are o lume a sa o poate împărtăși tuturor doar dacă are destulă dorință și depunde pentru asta tot efortul. Astfel de exemple sunt sute de mii și fiecare dintre ele ar trebui să ne inspire să ne petrecem viața așa cum ne dorim, făcând lucruri de la care primim plăcere, iar succesul... succesul este rezultatul, nu scopul. 

















sursa poze: www.boredpanda.com

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu