My black swan prom dress

     Cu siguranță, facultatea a fost o etapă foarte importantă din viața mea. E ceva absolut lipsit de originalitate să spun că acești 3 ani au trecut ca o zi, dar așa s-a întâmplat. Nu știu unde s-au dus atât de repede și m-am pomenit direct în ziua banchetului.

     Alegerea rochiei pentru această zi specială nu m-a pus pe gânduri nici măcar un singur minut. Am visat acest model cu aproximativ jumătate de an în urmă și am știut că așa va arăta ținuta mea de banchet, ținuta în care voi petrece alături de colegii și profesorii mei iubiți absolvirea noastră. Rochia a fost cusută de mine.

     De fapt, aceasta nu este o rochie, ci un top și o fustă. Mi-a plăcut dintotdeauna această combinație, atât pentru comoditatea pe care ți-o oferă, precum și jocul dintre cele două texturi diferite. Astfel, am optat pentru un top dintr-un material lejer de la C&A (deci nu l-am căutat mult și nu am fost foarte pretențioasă), iar fusta am făcut-o așa cum mi-am dorit. Nu aș fi găsit o rochie exact așa, gata de a fi cumpărată, dar mi-am dorit-o atât de mult! <3


     În doar două ore, ținuta mea de banchet a fost gata! Ușoară, comodă și deosebită. 

     Încălțămintea trebuie să fie una cât mai comodă, iar sandalele cu toc și cu bretele te salvează, bretelele ținându-ți piciorul fix.

P.S. Un mare mulțumesc prietenei mele cele mai bune, Maia, care mi-a adus acești cercei minunați chiar din Kazahstan. Femeile de acolo poartă așa ceva la birou, în fiecare zi. :) 

    
     Locație: Piața Unirii, Cluj-Napoca
     Foto: Laura Ramona Mureșan












Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu