Silence

     Era o zi posomorâtă, dar anume acest cer gri a oferit pozelor culoarea și atmosfera la care am visat. Vântul rece de toamnă mi-a răscolit toate gândurile și parcă nici nu mai era atât de frig. Era o liniște în parc, încât îmi auzeam firele de păr, lovindu-se unul de altul și fremătând. Vântul mișca valurile, dar acestea, ca și mine, erau mute. Dacă aveți posibilitatea, plimbați-vă cât mai des prin parcul "Valea morilor":)))

     Vai, cât de mult poate să îmi placă această rochie! Am văzut-o și mi-am dorit-o pentru o postare mai deosebită de blog. Nu știu dacă mi-a reușit, aceasta vă rămâne vouă să hotărâți.


     Țesătura din care este făcută rochia este una rigidă, dar foarte plăcută la atingere și călduroasă. Despre broderia de pe piept nici nu are rost să spun ceva, ea vorbește singură. Este un accent superb al ținutei, delicată, feminină, a noastră - moldovenească.

Rochie - Mallena (brand autohton). Le puteți găsi la Centrele comerciale "Sun City", "Gemeni" și "Zorile";

Locație - Parcul Valea morilor, Chișinău;

Foto - Alea Rusu.













Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu