Fairytale

Sunt foarte melancolică şi îmi place uneori să mă uit la poze pe care le-am făcut cu mult timp în urmă. Probabil, aceasta este una dintre primele mele şedinţe foto cu un fotograf profesionist. A fost realizată în Grădina Botanică din Cluj-Napoca, în 2014, când încă eram studentă. Pe una dintre poze apare Ioana, prietena mea, cu care am stat doi ani într-o cameră de cămin. Am trecut împreună prin multe şi mereu va fi dragă sufletului meu. 

Era o zi de noiembrie, dacă nu greşesc. Ori toamnă târzie, ori primăvară devreme. Da, era frig! Am îngheţat binişor, dar, din fericire, acest lucru nu se vede în fotografii. "Zânele pădurii" - cam aşa aş putea să caracterizez această şedinţă. 

Cu fotograful lucram pentru prima oară, dar mi-a depăşit aşteptările. Nu avea foarte multă experienţă cu modele, dar s-a descurcat! Pentru mine, acestea nu sunt doar poze, ci o amintire a Clujului, a celui mai frumos oraş în care am trăit. Doi ani s-au scurs atât de repede, dar mi-au oferit atâtea amintiri! Studii, distracţie, cei mai faini colegi de facultate din lume, prieteni buni, tot! Gata, m-au copleşit amintirile, aşa că vă las să vedeţi pozele.

Vă pup! 

Rochii: Le-am făcut noi cu Ioana singure
Locaţie: Grădina Botanică Cluj-Napoca, România










Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu