Summer must-haves: Avon products

În această postare o să vă povestesc despre produsele Avon, pe care le-am testat în ultima perioadă și de care sunt mulțumită. 





Deoarece vine vara, fiecare domnișoară are nevoie de o cremă care să nu încarce tenul, ci să-l împrospăteze, care să hidrateze, dar în același timp să nu lase urme pe piele.

Am încercat crema de la Nutra Effects și am constatat că se potrivește perfect tenului meu mixt, chiar problematic uneori. După ce o aplici, îți să senzația de prospețime, cu efect matifiant, dar și hidratează pielea foarte bine. Am folosit-o timp de o săptămână și sunt mulțumită de rezultate. Deja m-am obișnuit și nu voi renunța la ea.


Oja aceasta îmi place în mod deosebit, deoarece are o nuanță deosebită. Ziua este un liliachiu aprins, dar în lumina serii ai impresia că se transformă în gri. Sigur că nu se transformă culoare însăși, dar îmi place felul în care lumina se joacă cu nuanțele.



Aceasta este o ojă simplă, încoloră, cu care îmi finisez de obicei manichiura, ca să persiste mai mult timp. Și chiar ține :)))




Și, în final, am și un ruj cu efect matifiant, nuanța Pure Pink. Este foarte drăguță culoarea. Eu îl aplic pe buze uscate, deoarece dacă le hidratez risc că stric structura rujului și atunci... atunci nu iese bine deloc :))) Remember: buze uscate + ruj mat = pure love! )))



My army!
Locație: Delice D'Ange

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu